Tuesday, May 11, 2010

lebih senang begini...

hye... its 1.30m rite now.. i am sleepy tp tgn ni rs nk menaip sumthing.. dh xtau nk ckp kt sape so citelah kt cni... hmm canne nk start ni?? urghhhh... sume slh aku jgk.. ishh canne ek?? oklah... 1st f all, aku nk luahkn yg dlm ati aku ni x ready pn nk de feeling2 ngn mana2 laki pn skrg ni.. klu gatal2 nakal 2 adelah.. lumrah n fitrah alam..hahhah tp utk start serious 2...err NO! myb kwn2 aku yg de ngn aku sti kate aku poyo..but yesss, deeply in my heart aku mmg bebetul xready lngsung ngn sume2 ni.. dun noe y.. myb serik, fobia, karma n watsoever.. aku igt mak abah ckp nti dpn jbl rahmah mntak doa dtemukan dgn org yg baik n mmg 2 pn yg aku harapkan n smoga bile dh jmpa nti, ati aku dtetapkan n x dibalik2kan lg cam pe yg slalu jd kt aku.. aku dh cuba tp xbley.. pas2 bile aku dh cube, ko plak yg ruined evrythng,, hishhh... when i think it back, aku mmg ltkkan sume slh kt bahu aku sndri.. aku ni ske act b4 think.. bhya btul.. then pas2 br r stuck kt mana2.. itulah kelemahan aku.. so, dipendekkan cite, aku mntak ampun n maaf pd sesape pn yg mn aku telah berlaku zalim pd mereka.. x kirala la laki ke pompuan ke..

actually byk lg nk taip kt cni tp cam xbley plak.. biar r aku simpn je wat ms skrg.. n last words from me,,,, aku lebih senang begini.......selamat malam~FT

:: till fingers meet keyboard again..

No comments:

Post a Comment