Friday, July 30, 2010

peristiwa 3.

mula sem baru! hoyeah!!! hahahah pantas kan? tetiba da new sem.. hikhik okeh 1st skali nk cte psl aku xdapat hostel yg lama kt TEKUN 2!!!!!!!!!!! arghh tensi tul.. aku, nurt, k.lia n rmai lg kna kick dok CG! adehh~ waaa... dh la tengkat 4, xde lift plak 2.. hukhukhuk sunyi sepi menyeramkan sume ade la.. ihh bnci.. bley plak dorg ni nk cte mcm2 kt CG ni de pocong kt tnagga la..antu kt padang senget la.. ala korg xtau ke aku ni bdn je beso tp penakut ya amat.. eeeeee mencik!!! ok, skrg cte psl lecture plak.. haa part ni best sket.. sbb sem ni 3 ari je klas.. 4 ari cti.. ohhh bhgianye.. klas only on tuesday~thursday.. 2 pn khamis je de 2 klas, ari len 1 klas. huhuhu tp ble time cti bosan plak lelama.. walaubagaimanapunn (hahaha gila pnjang), aku berazam xnk men2 sem ni.. aku nk naikkan pointer aku wpun cte2 aku hnya seorg surirumah kpd beliau.. ehh beliau?? siapa? jeng jeng jeng.. ok tata!

No comments:

Post a Comment