Monday, August 2, 2010

persamaan atau perbezaan.

salam~ selamat ari isnin.. hmm,, tjuk khutbah kte pd ari ini ialah persamaan atau perbezaan??. nape ye aku m'utarakan persoalan ini.. krn aku sdg mengalaminya. dia tnya, knapa nk cr perbezaan, carilah persamaan. aku jwb, persamaan dh xnampak sbb ia sama je..tp perbezaan sgt jelas, obvious. btul kn jwpn aku? err.. bknla mksud aku perbezaan 2 sti negatif.. perbezaan 2 jg bley m'buatkan 1 relation 2 unik, special tp persoalannya mampukah aku m'hadapinya?? ooiyaii stress tul nk pk. prlu ke aku b'ubah ikut cr dia atau aku wat dia ikut cara aku? itulah mksud aku ble b'cerita psl pbezaan ni. aku mau bgini tp dia mau begitu, aku biasa begini tp dia biasa bgitu.. phm?? saat canni aku rs sgt2 memerlukan 1 telinga utk dgr stiap pe yg aku nk luahkan.. aku sgt benci bile aku tpksa rindukan cinta aku yg dulu.. ini x adil nana!! Hny Allah sj yg tau betapa tkutnye aku klu gagal skali lg.. :'( seorang kekasih boleh jd kawan atau sahabat tapi...seorg kawan atau sahabat belom tentu boleh jd kekasih.. pe yg boleh dilakukan skrg ialah mencuba dan tros mncuba dan bsedia hadapi segala apa kemungkinan. semoga Allah mempermudahkan segalanya.. amin~

quote of the day : Love is as much of an object as an obsession, everybody wants it, everybody seeks it, but few ever achieve it, those who do will cherish it, be lost in it, and among all, never... never forget it.
~Curtis Judalet

No comments:

Post a Comment