Wednesday, April 21, 2010

final exam!

salam~ hihihi now aku tgh musim exam.. n td br abes paper yg ke 3.. de lg 2 paper menanti.. adess.. x sabar weh nk abes.. nk cte psl exam ke?? hahahah boring~ tp sgt2 la bharap lulus sume paper.. myb de yg xbgus tp jgn la smpai gagal.. ishh mntak jauh... byk mana kte usaha, byk 2 la kte dpt kan? hahahaha

uhh anyway,, gudluck 2 all my beloved friends... n kpd yg nk kna g practical pas exam ni, gud luck too!! weehuu.. gua dh x yah practical!! so tgh merencana aktviti bfaedah masa sem break yg pjg ni.. huahuahauahuahua emm PHUKET???!!! :'( ... kemungkinan aku tpaksa burn je ticket 2.... tp kwn2 yg lain still prgi la... aku je... sob sob.. sbbnye?? hmm later la ku cerita..

k, 2 je r kot.. selit2 masa smbil nk study ni (yang ado la kau study nana!).. jiwa aku dh selamat pulang ke selayang dh ni... jasad je ttinggal kt cni.. kuikuikui..

XOXO

No comments:

Post a Comment