Saturday, April 3, 2010

sunburn oh sunburn..

hmm.. 1st entry since da last one yg aku mention psl nk g perhentian ngn studiomates aku kan?? hyeeehuuu best giler la wehh! sumpah best, xtipu neh! kire aku mmg lupa dunia jap r kt sna.. hahaha seronok gile.. snorkeling, swimming2, jumping2 n all the ...ing..

it was my 1st time there. we all departd from penang at 11++pm n smpai jeti kuala besut 2 aftr subuh.. breakfast dlu then tros nek bot.. Thank God aku xmkn berat n byk ms breakfast sebab........uhhh gile pnye boatman! hahaha melambung2 aku naik bot 2..sumpah cuak gile tkut x sempat smpi je kt pulau.. sakit pungkoq cheq..aduihh..+ ngn ombak yg kuat lg.. tp dat 1 mmg best experience r..hahaha aku siap gurau ngn lect aku, if one day nti aku xbley pregnant, aku g cr blk boatman 2..hahahah err tp gurau je. xmola smpi jd gitu..

after an hour melambung2, akhirnya kusmpai jgk kt main island.. subhanallah, still ade lg pantai yg cantik kt malaysia ni eh...after check-in, relax jap until 12pm.. then lunch time. ms 2 dh siap2 ngn bju utk p snorkeling.. semangat gile cik kiah ni! hehe lepas je abes mkn, aku g r main2 air jap kt tepi pantai 2, tp tetiba langit gelap,,,ujan pon turun.. wargh!!!! tensi nye.. aku yg frust ni xpeduli,tros main air dlm ujan 2..hahah n ujan pon berenti. skjap je ujan 2..welcoming rain..hikhik so ktorg pn meneruskan aktvt 'mensnorkeling'..

sesuatu yg wat aku sgt teruja ms snorkeling ialah NEMO!! yess nemo! sgt kiut okeh.. tony da boatman tangkap 1 nemo n letak kt dlm mask dia.. hahaha so kiut tgk nemo berenang2 kt mata dia.. but then dia lepaskan blk r.. sbb xbley wat cam2 actly.. xdbenarkan menangkap or menyentuh hidupan2 laut.. snorkeling mmg best!! tp lg best klu bley diving.. perghh lg hebat rasanya.. tp kna r de lesen kn.. nk amik lesen pon beribu.. hmm insyaallah klu de rezeki 1 day, teringin jgk..

aktvt lain yg ktorg wat kt sna, cam sukaneka, grup aku champion weh!! unggun api n mcm2 lg.. sumenye mmg best2 ngn kwn2 yg happening espclly mmbr from Build. Tech yg join trip ni.. YC n KEN yg sgt gile! hahah best dorg 2.. plg xbley lupa si Ken wat tiger show.. eeeiii..hahah n also not to forget, our boatman, Faizal Tahir.. yeah! hahaha FT versi sunburn.. xbley bla, rmbut dh sma pjg dh.. xtau nm dia ape, ktorg pggil FT je.. hihi err.. entry pasni de kna mengena ngn FT.. but dat 1 yg ori la.. biar member2 aku naik menyampah dgr aku asek cte psl FT je..

okeh, so here r some photos during da trip.. i must say dis : Perhentian, 1 day i'll come back 2 u~ weehuu...
ngan kawan2 studio yg sama2 gilo! hahahah

me n my sporting lecturer, Mr. Hakimi!

blue team da champion!! de jgk wawa menyelit! ms ni i got sunburn olredi! huh

nk blk dh!! uhh sedey~ can u spot 'FT'? ngee..

No comments:

Post a Comment