Saturday, March 6, 2010

...hari yang indah, kerja yg bersepah...

salam~ miahahahaha selamat pagi penang! padahal matahari dh t'pacak time ni.. ari ni sabtu n lbih dkenali sbg ari cuti...yeayy!! uhh tp xbape nk bley yeay sgt r coz byk sgt assignment mnanti ujung2 sem ni.. ngn Viva yg tggal lg sbulan lg.. huh seriously ku agak giv up ngn my studio prjct.. 2 r degil ko nana! Dr.Azizi hv told u olredi~ jgn wat projct ni nti stuck. hmm biaq pi la, dh pnat dh nk mnangis n tensi ngn dri sndri.. ok stop psl 2, later2 laa cte pe jd ngn studio prject aku 2..

la ni kwn aku dr KL maii penang.. yuhhhhu~ sonok weh depa mai cni..ohh btw ari ni de HotFm Big Jam kt cni so mreka sesaja je r trun. gpun 1 of my fren's gf kje kt event 2. so mreka pon trun r skali.. de ejay, rafi n wad.. klu korg tgk wad, sti igt dia mmg org penang... sbb muka dia iras2 pak piee wahahahahahah ampun wad!! btw, rs sonok sgt jmpa dorg.. siyes ni weh!

aku plak,, nk kna susun bebetul jdual wat assignment aku nih.. haha selama ni xpnah pon agak bersepah la kje.. sume due dkt2. pas2 next weekend, i'll be off to perhentian wit all my studio mate. hmm ntah knapa aku x excited pon nk g.. mengenangkan sabtu ahad next week dh m'bazir so this weekend aku kna pulun r siapkan assignment. nk wat model lg.. ohh~ xsbr rasanya nk cti sem ni.. agak lama cuti kali ni.. bebetulnye aku cti ni.. yeehaaa aku xmo p krja, k dok umah je jg my niece xkuar pon lg dr perut mak dia + aku xsbr nk p bercuti ke Phuket ngn rakan2 BILALARUTMALAM ku.. miau miau

sblm aku bergembira smpai x igt dunia 2, byk lg yg aku kna wat n kerahkan sket tenaga.. im bit malas r lately..huh~ byk ion2 negatif kt bdn n minda aku skrg ni.. hmm pe nak jadi.. lu pikir r sendiri! k, la till then now.. nti ku upload gamba pe activt ku di ujung mggu.. haha yang rajin aku nk amik2 gamba bagai!

No comments:

Post a Comment