Tuesday, March 9, 2010

..jatuh cinta lagi..

salam~ ari ni i feel better.. hmm, uwan pn ok.. aku kol paklang td then tny khabar uwan. doctor x release lg dr ICU. But she's ok now n sedar pon.. alhamdulillah.. so, frens yg doakan 2 terima kaseh byk2 k..

ntah knapa aku wat title jatuh cinta lagi pon aku x tau.. hahaha gilo ke apa? aku pn dh lupa canne rsnya jtuh chenta.. cettt poyo la ko nana! klu skrg ni org tny aku, aku akn jwb yg aku tgh angau kt pejal tahir.. hahahaha laki org ngokk!! xmola aku de kna mngena dgn hak org ni.. well bknlah mksudnya aku ngn FT bebetul pon.. aku je yg syok sndri.. tp secara generalnya mmg aku klu boleh xnk r libatkan diri aku dgn hak org ni.. sbb aku tau canne sakitnya ble hak kite kna curi.. aku igt lg bile betina itu too harsh nana!! ckp yg ini semua melibatkan hati.. erkkk bknnya xbley elak...yg nk m'gatal sgt nape kan?? so pompuan2 out there, igt ni k!

experience taught me a lot psl life ni.. aku lbih byk diam n pendam je pe yg aku rs.. but at d end of the day i realize dat everything comes with a reason n aku lebih bersyukur dgn ape yg dah jadi..

entry yg akan dtg aku akan share lebih lg psl kes2 hati dan perasaan ni coz rite now aku xbape ready nk flashback.. yg penting skrg ni aku jatuh chenta lagi.................. ;p owh Mr. Superman!!


here's some photos of my cinta.. wahahaha ni ms big jam ari 2.. dia de bkk bju jgk tau n campak kt crowd.. ohh how i wish i cud get the busuk shirt!! n akan ku bawa ke dukun degawan... huahauhaua joking ok!!!!!! k la, njoy der!! credit to azie 4 the photos~






owhh FT!! mungkin ku tak bisa bencinta mestikah ada yang lain kerna kamu mahakarya cinta kasih tercipta sempurna sampai syurga aku punya kamu, selamat malam~ gemuruh la da di dum batu & golek wek3x.. ;p

No comments:

Post a Comment