Tuesday, March 9, 2010

...hujan hati...

salam~ dis week i feel so terrible.. psl rakan2 yg aku syg dan yg paling penting keadaan nenek yang ku panggil uwan... she's juz undergo an operation n currently in ICU.. Dr. diagnosis uwan skrg ni in stage 4.. sel kanser dia now byk kt luar usus n ditakuti merebak ke liver. ohh i feel so sad.. uwan sorg je nenek yg aku ade skrg ni.. atuk2 pn aku dh xde. hati meronta2 nk blk tgk uwan sbb aku sgt t'tekan dgn keadaan kt Penang skrg ni.. they never care.. only those yg dipanggil sahabat shj yg peduli~

i guess ini sj yg aku dpt update. there's a thousands words i want to share here but i couldnt. my heart is broken.. anyway, i luv all my friends,,, kwn skolah rendah, sek men, klj n usm.. sume pn aku syg..

n dear Allah, plz save my uwan... berikan kkuatan padanya n pada seluruh ahli keluargaku....
aminn~

No comments:

Post a Comment